Náš rezervačný systém je nepochybne bezkonkurenčný. Presvedčila sa o tom i popredná banka na slovenskom trhu.
Prinášame neustále nové inovatívne riešenia
Inovácie hýbu svetom, preto by ste aj Vy mali dávať pozor, aby Vám neunikla žiadna významná novinka, ktorá by mohla Vaše podnikanie posunúť vpred. Cieľom spoločnosti NOV, s.r.o. je neustále prichádzať s inovatívnymi riešeniami pre podnikateľské prostredie. Ich hlavný prínos je optimalizácia, zefektívňovanie a zdokonaľovanie procesov vykonávaných vo firme. O množstve ďalších prínosov si povieme v pokračovaní článku.
V najbližších riadkoch Vám predstavíme náš jedinečný, vo veľkej miere žiadaný produkt, ktorým je rezervačný systém zasadacích miestností (anglický ekvivalent – Office eSignage & Room Reservation System). Práve ten sme nainštalovali nášmu významnému zákazníkovi, ktorým je Tatra banka, a.s..
Viac informácií o Rezervačnom systéme pre zasadacie miestnosti nám poskytol náš Sales Manager Boris Ďurček
Rezervačný systém zasadacích miestností – Office eSignage & Room Reservation System
Rezervačný systém zasadacích miestností je nový, moderný a progresívny systém slúžiaci na rezerváciu a správu zasadacích miestností. Z pohodlia kancelárie si dokážete zarezervovať zasadaciu miestnosť, ktorá zodpovedá Vašim kritériám a požiadavkám, čo sa týka kapacity alebo jej vybavenosti. Dokonale kompatibilná s MS Outlook, Google kalendár, alebo s možnosťou napojenia aj na iný systém.
V čom je náš systém jedinečný?
Iba on Vám zabezpečí komplexný prehľad o vyťaženosti všetkých zasadacích miestností, či mnoho iných výhod určených pre report facility managementu. Jasne rozlíšiteľný stav obsadenosti. Možnosť zarezervovať stretnutie priamo na tablete. Správa kolíznych incidentov, ktoré je možné zaznamenať priamo na obrazovke pred zasadačkou. Incidenty sú smerované hneď k správcovi, ktorý môže daný problém hneď riešiť.
Doplnkovým riešením môže byť aj veľkoformátová obrazovka, kde nájdete označené všetky zasadacie miestnosti s aktuálnym stretnutím.
Riešenie na mieru pre Tatra Banku
Uvedomujeme si osobitosť našich zákazníkov, preto je pre našich klientov samozrejmosťou možnosť individuálnej, dodatočnej úpravy rezervačného systému podľa ich požiadaviek. Táto možnosť, ktorú poskytuje náš produkt je jedinečná, a odlišuje nás míľovými krokmi od konkurencie. Otvorenosť nášho systému bola práve jedným z hlavných dôvodov prečo si tak významná spoločnosť, akou Tatra banka, a.s. bez pochýb je, vybrala práve nás.
Riešenie pre Tatra banku (vrátane špeciálnych požiadaviek) zahrňuje:
- možnosť rezervovať zasadaciu miestnosť cez MS Outlook,
- počet zasadacích miestností 30, postupné navýšenie na 60,
- 7“ Android Tablet s POE,RGB LED light s montážou na stenu,
- možnosť rezervácie priamo na tablete pred zasadačkou,
- jasne rozlíšiteľný stav obsadenosti zasadacej miestnosti (červená – obsadená, zelená – voľná),
- denný a týždenný prehľad obsadenosti zasadacej miestnosti,
- znázornenie technickej vybavenosti zasadacej miestnosti priamo na tablete,
- možnosť incident manažmentu priamo na tablete so zaslaním na incidentový systém zákazníka,
- možnosť reportingu pre účely facility management monitoring – administrátorský prehľad,
- prehľad vyťaženosti zasadacích miestností,
- možnosť jazykovej mutácie AJ/SJ,
- prispôsobenie šablón podľa špecifikácie objednávateľa.
Spokojnosť zákazníka je pre nás prvoradá, preto naše služby pre zákazníka ani zďaleka nekončia dodaním a inštaláciou. Práve naopak, poskytujeme špičkový ponákupný servis. Vďaka ktorému bude zodpovedaná každá otázka. Vytvorili sme špeciálny tím ľudí (HOTLINE LINKA), ktorý sa venuje výhradne našim existujúcim zákazníkom. Naša HOTLINE LINKA je im k dispozícii takmer nonstop (7 dní v týždni, od 06:00 – 23:00).