Pokladničný systém LinPOS je komplexné, vysoko progresívne riešenie vhodné pre malé aj veľké obchodné prevádzky, supermarkety či hypermarkety. Flexibilný a modulárny systém s modernou funkčnosťou je veľmi ľahko prispôsobiteľný akýmkoľvek požiadavkám zákazníka. Pokladničný systém LinPOS bol uvedený na trh v roku 2000. Odvtedy prešiel rôznymi vývojovými zmenami.
V súčasnosti sa zaraďuje medzi najmodernejšie pokladničné systémy určené pre široké nasadenie v maloobchodnej sieti. Pokladničný systém LinPOS je zložený z dvoch častí: LinPOS pokladňa a LinPOS backoffice (server).
Funkcie systému LinPOS backoffice
- nastavenie parametrov obchodu
- konfigurácia pokladní
- správa kmeňových údajov
- správa tržieb – uzávierky pokladníkov
- automatické procedúry obchodu (uzávierky, export/import údajov)
- tlačové zostavy
- monitorovanie a vzdialená správa pokladne
- vernostný systém
- online komunikácia s váhovým systémom
- komunikácia s prenosnými terminálmi na čiarový kód (príjem a výdaj tovaru, inventúra, kontrola cien tovaru)
- rôzne prístupové práva (ochrana pomocou hesla)
Prepojenia LinPOS s inými systémami
LinPOS má vytvorené rozhrania na všetky systémy používané v obchodných prevádzkach:
- váhové systémy,
- prensoné dátové terminály,
- overovače cien – Price-checkers,
- obchodné systémy, skladové systémy.
Výhody systému
- plne transakčné spracovanie,
- uchovávanie transakcií na serveri a zároveň na pokladni,
- možnosť použitia duálneho servera,
- prístup k informáciám v reálnom čase,
- klient/server aplikácia,
- vysoká bezpečnosť a výkon systému,
- trojstupňová ochrana systému proti neoprávnenému vniknutiu,
- podpora rôznych periférnych zariadení,
- prehľadné užívateľské prostredie a jednoduchá obsluha,
- možnosť použitia rôznych profilov pokladní v jednom systéme,
- možnosť pripojenia na iné pokladničné systémy,
- pripravenosť systému na zavedenie EURO,
- systém lokalizovaný pre SK, CZ, PL, HU, SLO, D, F.