Pokladničný systém LinPOS je komplexné, vysoko progresívne riešenie vhodné pre malé aj veľké obchodné prevádzky, supermarkety či hypermarkety. Flexibilný a modulárny systém s modernou funkčnosťou je veľmi ľahko prispôsobiteľný akýmkoľvek požiadavkám zákazníka. Pokladničný systém LinPOS bol uvedený na trh v roku 2000. Odvtedy prešiel rôznymi vývojovými zmenami.

V súčasnosti sa zaraďuje medzi najmodernejšie pokladničné systémy určené pre široké nasadenie v maloobchodnej sieti. Pokladničný systém LinPOS je zložený z dvoch častí: LinPOS pokladňa a LinPOS backoffice (server).

Funkcie systému LinPOS backoffice

  • nastavenie parametrov obchodu
  • konfigurácia pokladní
  • správa kmeňových údajov
  • správa tržieb – uzávierky pokladníkov
  • automatické procedúry obchodu (uzávierky, export/import údajov)
  • tlačové zostavy
  • monitorovanie a vzdialená správa pokladne
  • vernostný systém
  • online komunikácia s váhovým systémom
  • komunikácia s prenosnými terminálmi na čiarový kód (príjem a výdaj tovaru, inventúra, kontrola cien tovaru)
  • rôzne prístupové práva (ochrana pomocou hesla)

Prepojenia LinPOS s inými systémami

LinPOS má vytvorené rozhrania na všetky systémy používané v obchodných prevádzkach:
  • váhové systémy,
  • prensoné dátové terminály,
  • overovače cien – Price-checkers,
  • obchodné systémy, skladové systémy.

Výhody systému

  • plne transakčné spracovanie,
  • uchovávanie transakcií na serveri a zároveň na pokladni,
  • možnosť použitia duálneho servera,
  • prístup k informáciám v reálnom čase,
  • klient/server aplikácia,
  • vysoká bezpečnosť a výkon systému,
  • trojstupňová ochrana systému proti neoprávnenému vniknutiu,
  • podpora rôznych periférnych zariadení,
  • prehľadné užívateľské prostredie a jednoduchá obsluha,
  • možnosť použitia rôznych profilov pokladní v jednom systéme,
  • možnosť pripojenia na iné pokladničné systémy,
  • pripravenosť systému na zavedenie EURO,
  • systém lokalizovaný pre SK, CZ, PL, HU, SLO, D, F.