Office eSignage & Room Reservation System je nový, moderný a progresívny systém slúžiaci na rezerváciu zasadacích miestností. Z pohodlia kancelárie si dokážete zarezervovať zasadaciu miestnosť, ktorá zodpovedá Vašim kritériám a požiadavkám, čo sa týka kapacity alebo jej vybavenosti.
Určite sa vám stalo, že ste mali dohodnutý meeting, prídete k zasadačke a tá je obsadená. S našim systémom vám to nehrozí. Dokonale kompatibilná z MS Outlook, Google kalendár, alebo s možnosťou napojejania aj na iný systém.
Majte komplexný prehľad o vyťaženosti všetkých zasadacích miestností a mnoho iných výhod určených pre report facility managementu. Čo viac si môžete priať? Jasne rozlíšiteľný stav obsadenosti (červená – obsadené, zelená – miestnosť je voľná) . Možnosť zarezervovať priamo ad-hod meeting na tablete. Sprava kolíznych incidentov, ktoré je možné zaznamenať priamo na displayi pred zasadačkou. Incidenty sú smerované hneď k správcovi, ktorý môže daný problém hneď riešiť. A to nie je všetko. Doplnkovým riešením môže byť aj veľkoformátová obrazovka, kde sú označené všetky zasadacie miestnosti s aktuálnym mítingom. Náš produkt Office eSignage & Room Reservation System je perfektne riešenie pre vaše zasadacie miestnosti, ktorý jednoducho musíte mať.
Pre naše riešenie sa rozhodol aj významný zákazník z bankového segmentu Tatrabanka, a.s. Všetkým požiadavkám zákazníka sme vyhoveli a pripravili pre neho riešenie na mieru, ktoré zahŕňa:
- Možnosť rezervovať zasadaciu miestnosť cez MS Outlook
- Počet zasadacích miestností 30, postupné navýšenie na 60
- 7“ Android Tablet s POE,RGB LED light a montážou na stenu
- Možnosť rezervovať ad-hoc priamo na tablete pred zasadačkou
- Jasne rozlíšiteľný stav obsadenosti zasadacej miestnosti (červená – obsadená, zelená – voľná)
- Denný a týždenný prehľad obsadenosti zasadacej miestnosti
- Znázornenie technickej vybavenosti zasadacej miestnosti priamo na tablete
- Možnosť incident manažmentu priamo na tablete so zaslaním na incidentový systém zákazníka
- Možnosť reportingu pre účely facility management monitoring – administrátorský prehľad
- Prehľad vyťaženosti zasadacích miestností
- Možnosť jazykovej mutácie AJ/SJ
- Customizácia šablón podľa špecifikácie objednávateľ
Vieme, že každý zákazník je jedinečný a každý jeden potrebuje individuálne riešenie. Našou veľkou výhodou je otvorenosť nášho systému Office eSignage & Room Reservation System a jeho neustály vývoj aj so zapracovaním požiadaviek zákazníka.